
En kort reflektion av #johnbauer. Nu pĂĄ #zornmuseet i mora
6 dagar sedan
Ett ĂĄr har gĂĄtt och tiden med den. Vart allt försvann vet jag ej. Nuet är i alla fall kvar och även denna dag gick till historien. Tack till #Kyrkerud. Vi ses igen…
2 veckor sedan
Tusen hjärtligt not quite #fengerfors för att vi fick gästa med konstkultur studierna. Det är en ära att få ge så många människor möjligheten att väcka den inre konstnären.. Med hopp om fler sådana installationer för fried
4 veckor sedan
Inför vernissagen på Arvika konsthall #arvikakonsthall73
2 mĂĄnader sedan
Till helgen blir det utställning av mig och nio andra fantastiska konstnärer på #Arvikakonsthall. Välkomna från klockan 11 på lördag. Projektåret i kyrkerud 25-26.
2 mĂĄnader sedan
Så var det då dags för en ny utställning. Denna gång är det #NotQuite i fängesfors som blir gästade av Kyrkeruds Projektår. Vernissage lördag.
2 mĂĄnader sedan
Så var då ytterligare ett info plank färdigställt. Tack #solen, jorden, träden, fåglarna, djuren och alla fantastiska människor nu, då och sedan som stannar upp för en liten prat, kanske lite spegling, en reflektion, lite aum vändelse och ett stärkande samtal. Mer sådant.
2 mĂĄnader sedan
Vernissagen på #Värmlands museum så som såg jag den ann.
2 mĂĄnader sedan
SĂĄ var dĂĄ äntligen vĂĄrens 1a utställningen Floder pĂĄ #Värmland museum redo. 10 April – 3 maj ställer vi som konstnärselever frĂĄn #Kyrkeruds ProjektĂĄr 25-26 ut.
.
3 mĂĄnader sedan








